Zarządzanie emocjami pokolenia Y – rozwiązanie kejsu

Luty 25th, 2016 / Leszek Greń / 0 comments

W poprzednim artykule, który możecie przeczytać tutaj, przedstawiłem wam kejs pokazujący relacje z osobą z pokolenia Y w firmie. Zadaliśmy sobie szereg pytań: Czy rzeczywiście osobę z pokolenia Y należy zwolnić? Czy nie ma ona żadnych kompetencji? Żadnych zasobów, z których można by skorzystać? A co z relacją między Szefową a tą ososbą? Dlaczego jest w niej tyle złych emocji? Jak dogadać się z dziewczyną z pokolenia Y? Kim […]

Zarządzanie emocjami pokolenia Y – kejs

Styczeń 29th, 2016 / Leszek Greń / 0 comments

Uważacie, że z młodymi osobami z pokolenia Y nie da się dogadać, że nie uznają waszego autorytetu, że są życzeniowi? Przeanalizujmy poniższy kejs: Andrzej jest CEO  na Europę wschodnią we wrocławskiej firmie Kila – światowym producencie oświetlenia i zabudowy oświetleniowej. Kiedy wychodzi ze swojego gabinetu, zmęczony po videokonfrencji z dyrektorami na Azję, Europę zachodnią i północną Afrykę podchodzi do niego dwudziestoparoletnia blondynka. – Cześć możesz przejrzeć tą prezentację? – Słucham? […]

Zarządzanie emocjami w relacji one-to-one – rozwiązanie kejsu

Grudzień 21st, 2015 / Leszek Greń / 1 comment

Jak nieumiejętne zarządzanie emocjami przekłada się na funkcjonowanie jednostki na różnych płaszczyznach – osobistej, biznesowej i partnerskiej? W poprzednim moim artykule (możecie go przeczytać tutaj) mieliśmy okazję przeczytać opisy sytuacji, w jakiej znajduje się Tomasz z tych trzech perspektyw. Jakie rzeczy powinny zwrócić naszą uwagę? Czy Tomasz, poza tym, że ma „taką pracę” nie wykazuje żadnych problemów? W ramce cytuję cały kejs:   Wiele […]

Zarządzanie emocjami w relacji one-to-one

Grudzień 1st, 2015 / Leszek Greń / 0 comments

Wiele już powiedziałem o zarządzaniu emocjami i możliwościach zdobycia odpowiedniej wiedzy w tym zakresie w formule B2B, czyli w normalnych szkoleniach. Co jednak z managerami najwyższego szczebla? Czy oni nie potrzebują zarządzania emocjami? Jak nieumiejętne zarządzanie emocjami przekłada się na funkcjonowanie jednostki na różnych płaszczyznach – osobistej, biznesowej i partnerskiej? Przeczytajcie poniższy kejs. Mamy tu trzy perspektywy. Jak sądzicie co jest nie tak? Czy prawdę mówi Tomasz […]

Zarządzanie emocjami czyli Manager Systemowy 15×4

Listopad 4th, 2015 / Leszek Greń / 0 comments

Rozwiązanie kejsu „Coaching i zarządzanie emocjami”: (Kejs możecie przeczytać tutaj. Będę się do niego odnosił w pierwszej części artykułu) Dla tych którzy nie lubią skakać przypomnienie tego kejsu w ramce:   Zastanówmy się czy zarządzanie emocjami jest ważne dla jednego z obszarów kompetencji managera – dla bycia coachem. Do kompetencji coacha należy „trenowanie”, a właściwie nauka prawidłowego wykonywania zadań. Zobaczmy czy wiedza, czyli kompetencje poznawcze […]